Koordynator Operacyjny to osoba, która jest odpowiedzialna za zarządzanie podległym personelem sprzątającym, wdrażaniem nowych kontraktów oraz budowaniem relacji z obecnymi klientami.
OPIS STANOWISKA
- wdrażanie nowych pracowników sprzątających w standardy firmy,
- zarządzanie zespołem pracowników sprzątających,
- biieżący kontakt z klientami oraz budowanie z nimi długofalowych relacji,
- wdrażanie nowych kontraktów i realizacja usług zgodnie z umową i harmonogramem prac,
- dbanie o satysfakcję klientów przez ciągły monitoring jakości wykonywanej usługi (w tym prowadzenie dokumentacji obiektowej i CRM),
- praca nad optymalizacją procesów oraz wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań,
- wsparcie działań administracyjnych związanych z wykonywanymi usługami,
- wsparcie działu sprzedaży w wycenie usług,
- realizacja prac jednorazowych typu: pranie wykładzin, doczyszczanie pobudowlane, itp.
NASZE OCZEKIWANIA, czyli kogo szukamy?
- masz doświadczenie na podobnym stanowisku w branży usług utrzymania czystości (min. 1 rok),
- jesteś dyspozycyjny/a - oferujemy nienormowany czas pracy, jednak kontrole na obiektach zazwyczaj odbywają się wcześnie rano lub popołudniu/wieczorem,
- umiesz efektywnie organizować i koordynować realizację usług,
- potrafisz szybko reagować w sytuacjach nagłych,
- masz profesjonalną postawę i orientujesz się na potrzeby klienta,
- umiesz samodzielnie pracować i organizować swój czas oraz jesteś terminowy/a,
- posiadasz zdolności negocjacyjne,
- masz wysoką kulturę osobistą,
- Znasz i umiesz pracować na pakiecie MS Office (w szczególności Excel),
- Posiadasz czynne prawo jazdy kat. B i własny samochód (po okresie próbnym otrzymasz samochód służbowy),
CO OFERUJEMY?
- umowę współpracy B2B/umowę o pracę/umowę zlecenie,
- niezbędne narzędzia do pracy - komputer, telefon oraz samochód po okresie próbnym,
- benefity - pakiet medyczny, MultiSport oraz budżet szkoleniowy,
- Nienormowany czas pracy - Ty ustalasz plan swojego dnia,
- Możliwość rozwoju zawodowego dzięki ambitnym wyzwaniom i szkoleniom,
- świeże podejście do tradycyjnej usługi - jakość jako nadrzędny cel, sprawna komunikacja i szacunek do pracy pracowników (np. nie zatrudniamy “Sprzątaczek” ale “Panie sprzątające”),
- współpracę z młodą, ale ugruntowaną firmą o wielkich ambicjach (wzrost min. 100% r/r),
- realny i znaczący wpływ na rozwój oddziału,
- kulturę pracy opartą na wsparciu, otwartości na pomysły i konstruktywnej komunikacji,
- pracę w zespole, który gra do jednej bramki i tworzy świetną atmosferę pracy, motywującą do działania,
- wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności.
Aplikacje zawierające CV wraz ze zdjęciem prosimy przesyłać na adres mailowy: rekrutacja@freshfacility.pl wraz z tytułem: „KOORDYNATOR OPERACYJNY KRAKÓW”.
Czekamy na Twoje zgłoszenie!