Koordynator operacyjny

Koordynator Operacyjny to osoba, która jest odpowiedzialna za zarządzanie podległym personelem sprzątającym, wdrażaniem nowych kontraktów oraz budowaniem relacji z obecnymi klientami. 

 

OPIS STANOWISKA

 

  • wdrażanie nowych pracowników sprzątających w standardy firmy,
  • zarządzanie zespołem pracowników sprzątających,
  • biieżący kontakt z klientami  oraz budowanie z nimi długofalowych relacji,
  • wdrażanie nowych kontraktów i realizacja usług zgodnie z umową i harmonogramem prac,
  • dbanie o satysfakcję klientów przez ciągły monitoring jakości wykonywanej usługi (w tym prowadzenie dokumentacji obiektowej i CRM),
  • praca nad optymalizacją procesów oraz wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań,
  • wsparcie działań administracyjnych związanych z wykonywanymi usługami,
  • wsparcie działu sprzedaży w wycenie usług,
  • realizacja prac jednorazowych typu: pranie wykładzin, doczyszczanie pobudowlane, itp.

 

NASZE OCZEKIWANIA, czyli kogo szukamy?

 

  • masz doświadczenie na podobnym stanowisku w branży usług utrzymania czystości (min. 1 rok), 
  • jesteś dyspozycyjny/a - oferujemy nienormowany czas pracy, jednak kontrole na obiektach zazwyczaj odbywają się wcześnie rano lub popołudniu/wieczorem,
  • umiesz efektywnie organizować i koordynować realizację usług,
  • potrafisz szybko reagować w sytuacjach nagłych,
  • masz profesjonalną postawę i orientujesz się na potrzeby klienta, 
  • umiesz samodzielnie pracować i organizować swój czas oraz jesteś terminowy/a,
  • posiadasz zdolności negocjacyjne,
  • masz wysoką kulturę osobistą,
  • Znasz i umiesz pracować na pakiecie MS Office (w szczególności Excel),
  • Posiadasz czynne prawo jazdy kat. B i własny samochód (po okresie próbnym otrzymasz samochód służbowy),

 

CO OFERUJEMY?

 

  • umowę współpracy B2B/umowę o pracę/umowę zlecenie,
  • niezbędne narzędzia do pracy - komputer, telefon oraz samochód po okresie próbnym,
  • benefity - pakiet medyczny, MultiSport oraz budżet szkoleniowy,
  • Nienormowany czas pracy - Ty ustalasz plan swojego dnia,
  • Możliwość rozwoju zawodowego dzięki ambitnym wyzwaniom i szkoleniom,
  • świeże podejście do tradycyjnej usługi - jakość jako nadrzędny cel, sprawna komunikacja i szacunek do pracy pracowników (np. nie zatrudniamy “Sprzątaczek” ale “Panie sprzątające”),
  • współpracę z młodą, ale ugruntowaną firmą o wielkich ambicjach (wzrost min. 100% r/r),
  • realny i znaczący wpływ na rozwój oddziału,
  • kulturę pracy opartą na wsparciu, otwartości na pomysły i konstruktywnej komunikacji,
  • pracę w zespole, który gra do jednej bramki i tworzy świetną atmosferę pracy, motywującą do działania,
  • wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności.

Aplikacje zawierające CV wraz ze zdjęciem prosimy przesyłać na adres mailowy: rekrutacja@freshfacility.pl wraz z tytułem:  „KOORDYNATOR OPERACYJNY KRAKÓW”.

Czekamy na Twoje zgłoszenie!