OWU – Sprzątanie bez zobowiązań

OWU - Sprzątanie bez zobowiązań

    1. W każdej chwili możesz zrezygnować z naszej usługi z tygodnia na tydzień (płacisz co tydzień przed każdym sprzątaniem, chyba, że wybierzesz opcję na: płatności za miesiąc z góry) 
    2. Płatność za usługę odbywa się przed jej wykonaniem na min. 48 godzin przed startem (jeżeli wykonasz przelew później, to jak najszybciej poinformuj o tym doradcę żeby mógł zaplanować grafik osoby sprzątającej, w przeciwnym wypadku sprzątanie w ustalonym terminie nie odbędzie się), 
    3. Sprzątanie w Twoim biurze może odbyć się w godzinach 8-20 (godziny startu sprzątania) w obecności minimum jednej osoby z Twojej strony, przebywającej w biurze, 
    4. W przypadku, gdy nasza osoba sprzątająca dotrze na miejsce i nie zastanie nikogo w biurze, przekaże informację doradcy, który skontaktuje się ze wskazaną przez Ciebie osobą kontaktową i poczeka maksymalnie 15 minut na pojawienie się osoby, która otworzy biuro. Jeżeli w ciągu tych 15 minut nikt się nie pojawi - sprzątanie uznajemy za odbyte, a usługę za wykonaną. 
    5. Jeżeli chciałbyś zmienić ustaloną z doradcą godzinę sprzątania, poinformuj go o tym wysyłając SMS na min. 24 godziny przed planowanym startem (w późniejszym czasie nie będzie to możliwe), 
    6. Żeby sprzątanie przebiegło efektywnie musisz zapewnić naszej osobie sprzątającej: 
      1. podstawowe środki czystości tj płyn do podłóg,  uniwersalny płyn do czyszczenia powierzchni (kurz, meble), płyn do dezynfekcji toalet, płyn do szyb (jeżeli nie posiadasz tych środków możesz je zamówić po uprzednim kontakcie z doradcą), 
      2. podstawowy sprzęt tj. odkurzacz, mop wraz z wiaderkiem, zmiotkę i szufelkę, ścierki, gąbki, ręczniki papierowe oraz worki na śmieci. 
    7. Nasza osoba sprzątająca nie zna Twojego obiektu dlatego musisz wskazać jej najważniejsze części biura tj. toalety, kuchnie, miejsca przechowywania sprzętu i środków czystości, miejsca wyrzucania worków na śmieci, 
    8. Nasza osoba sprzątająca ma za zadanie wykonanie czynności zawartych w zakresie (patrz punkt 12. poniżej), jeżeli przed sprzątaniem już wiesz, że chciałbyś aby wykonany został szerszy zakres poinformuj o tym doradcę. Doradca przygotuje indywidualną ceną za to sprzątanie, 
    9. W przypadku chęci rozszerzenia zakresu sprzątania już w trakcie pracy wykonywanej przez naszą osobę sprzątającą, poinformuj o tym osobę sprzątającą. Każde rozpoczęte 30 min dodatkowej pracy jest w cenie 25 zł netto. 
    10. Po wykonaniu czynności zawartych w zakresie osoba sprzątająca zwróci się do Ciebie z prośba o sprawdzenie czy te czynności zostały wykonane i poprosi o podpisanie protokołu odbioru. Jeżeli masz jakieś uwagi do wykonania prac zgodnie z zakresem zgłoś je osobie sprzątającej oraz zapisz w sekcji “Uwagi” w protokole odbioru.
    11. Pamiętaj jednak, że oferta “Sprzątanie bez zobowiązań” zakłada wykonanie tylko najbardziej podstawowych czynności zawartych w zakresie (patrz punkt 12. poniżej), nie jest to gruntowne sprzątanie. Jeżeli potrzebujesz sprzątana gruntownego zgłoś to doradcy, przygotuje on dla Ciebie indywidualną wycenę
    12. Zakres usługi (wykonywane jednorazowo podczas sprzątania): 

1) Odkurzanie wykładziny i mopowanie podłóg

      • we wszystkich pomieszczeniach w zależności od powierzchni jaka się w nich znajduje

2) Sprzątanie i dezynfekcja toalet

      • Dezynfekcja i mycie toalet (muszle, umywalki)
      • Przecieranie dozowników na mydło, suszarek do rąk, pojemników na papier toaletowy
      • Mycie lustra
      • Opróżnianie koszy, wymiana worków oraz wynoszenie śmieci do kontenerów

3) Ścieranie widocznych kurzy z dostępnych powierzchni (przestrzeń biurowa)

      • Przecieranie kurzu (blaty, biurka, stoliki) do wysokości 1,5 m 

4) Mycie podłogi i powierzchni zmywalnych w kuchni

      • Mycie, przecieranie blatów i zlewów w kuchni
      • Przecieranie stołów
      • Mycie kuchenek mikrofalowych
      • Mycie ekspresów - tylko z zewnątrz
      • Przecieranie frontów szafek 

5) Wyrzucenie śmieci z wymianą worków

      • ze wszystkich pomieszczeń w biurze (toaleta, kuchnia, pomieszczenia biurowe) 
      • wyniesienie śmieci do kontenerów wskazanych przez klienta 

Dane firmy: 

FRESH OFFICE POLAND SP. Z O.O.
ul. Smolki 8/2, 30-513 Kraków,
NIP 6751618821