Szukasz firmy sprzątającej? Przygotuj się na spotkanie z handlowcem!

Szukasz oferty firmy sprzątającej? Przed zebraniem ofert musisz przygotować kilka informacji o właściwościach swojego obiektu. Wbrew temu co niektórzy myślą, spotkanie z naszym przedstawicielem/ekspertem jest jednym z najistotniejszych punktów na etapie przygotowania oferty. Nie ma ono na celu sprzedaży usług czy przedstawiania historii naszej firmy, lecz zobaczenie Państwa biura (w końcu nie wszystkie biura wyglądają tak samo, pomimo podobnych metraży), poznania zakresu usług a przede wszystkim Państwa potrzeb. Oczywiście, wszystkie te informacje można podać przez telefon lub wysłać mailem. Ale wtedy nie uzyskacie Państwo sprecyzowanej, indywidualnej wyceny. 

O tym dlaczego spotkanie jest aż takie ważne, można przeczytać w poprzednim artykule


Jak ustalić zasady współpracy z firmą sprzątającą 

 

Jak przygotować się do spotkania z handlowcem?

 

Aby spotkanie przebiegło płynnie warto przygotować kilka najważniejszych informacji:

Dane techniczne; w ich skład wchodzi:

  • Metraż biura, 
  • Metraż wykładzin (przydatna informacja do usługi prania wykładzin), 
  • Ilość oraz metraż okien (przydatna informacja do usługi mycia okien), 
  • Kubatura biura (informacja istotna przy ozonowaniu biura),
  • Ilość pomieszczeń typu kuchnia, aneks kuchenny, coffee pointy, łazienki. toalety, sale konferencyjne, budki telefoniczne,
  • Ilość przeszkleń tzn szklane ściany działowe, szklane drzwi itp
  • Rodzaj nawierzchni tzn wykładzina, płytki pcv, nietypowe nawierzchnie lub meble - Jest to ważna informacja, ponieważ na etapie przygotowywania oferty, dobieramy środki czystości do każdego rodzaju nawierzchni,
  • Ilość pracowników - jest to ważne ponieważ dzięki temu wiemy ile biurek/stanowisk będzie wymagało posprzątało. Pomaga nam to w doszacowaniu ilości godzin potrzebnych na posprzątanie biura. 

 

Sprzątanie obiektu - jak często?

 

Częstotliwość - Najczęściej przygotowujemy ofertę pod podaną przez Państwa częstotliwość. Zdajemy sobie sprawę, że czasami jest to trudna decyzja i chcecie  rozważyć różne opcje, dlatego nie jest dla nas problemem przygotowanie oferty na 2 różne częstotliwości. Natomiast jeśli nie wiecie ile razy w tygodniu Państwa biuro potrzebuje porządku, nasi eksperci na bazie doświadczenia zaproponują Państwu odpowiednie rozwiązanie.

 

 

Dni tygodnia oraz godziny wykonywania usługi - zaraz po częstotliwości to kolejne istotne informacje. My w tej kwestii zawsze dostosowujemy się do klienta i wykonujemy usługi przed pracą, w trakcie lub po pracy. W dni robocze lub weekendy. Decyzja należy do Państwa.

Zakres usług porządkowych

 

Zakres Usług to ostatni i myślę, że najistotniejszy punkt na całej liście. Jeśli mieliście Państwo okazję współpracować z firmą lub osobą sprzątającą, taki zakres na pewno został ustalony. Wtedy przedstawienie go nam jest bardzo pomocne przy tworzeniu oferty. Niemniej jednak jeśli go nie posiadacie, nie jest to dla nas problem, wspólnie dobierzemy odpowiednie rozwiązanie. 

Po zebraniu tych wszystkich informacji, nasz przedstawiciel zajmie się przygotowaniem dla Państwa oferty, która zostanie przesłana na podany przez Państwa adres email. Oferta jest wysyłana w czasie 24h-4 dni (w zależności od złożoności zapytania) po spotkaniu.